ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

Բարև, ես Գրիգորյան Լիլիթն եմ, 7 տարեկան; Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի Հարավային դպրոցի 3-դասարանում։ Ես շատ եմ սիրում իմ դպրոցը։ Ունեմ լավ դասընկերներ ու հրաշալի ուսուցիչներ, նրանք մեր ավագ ընկերներն են և միշտ պատրաստ են մեզ օգնել․

Այս ուսումնական առաջին շրջանը լի էր լավ հիշողություններով, հետաքրքիր արկածներով և իհարկե նորանոր գիտելիքների ձեռքբերմամբ; Այստեղ կտեղադրեմ մի քանի հղում ուսումնական առաջին շրջանի իմ ձեռքբերումներից

/Տիեզերք/ Արև, Լուսին , մոլորակներ /

Ճամփորդություն Մ․ Սարյանի տուն թանագարան

Մեկ դաս հինգերորդ դասարանցիների հետ

,,Мой день”

Ցտեսթյուն աշուն

Ամանորյա բարեմաղթանքներ

Ամանորը Իտալիայում

Leter for Santa

Ես շատ ուրախ եմ , որ սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *