Մայրենիի ստուգատես։ 4-րդ դասարան

Առաջին փուլ՛ մայսի 02 -31-ը։

1․ Բլոգումդ բա՛ց արա <<Մայրենիի ստուգատես էր >> էջ

«Պոչատ աղվեսը»

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թե ոնց ապրի աշխարհում այդպես խայտառակված: Եվ որոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռք քաշեն իրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց և սկսեց նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, և երկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

«Փոխադրած»


Ես իմ պոչը թողեցի թակարդում և միտք արեցի, թե ոնց ապրեմ աշխարհում այդպես խայտառակված: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին էլ համոզեմ, որ ձեռքքաշեն իրենցի պոչերից: Ես բոլոր աղվեսներին հավաքեցի և սկսեցի նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդի բեռ են: Բայց մի աղվես ինձ  պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

«Տարվա իմ ձեռքբերումները»

Ողջյուն․․․
Ես Լիլիթն եմ ։ Սովորում եմ <<Մխիթար Մեբաստացի>> կրթահամալիրի Հարավային դպրոցում։ Ավարտում եմ 4-րդ դասարանը։ Եվ հիմա կպատմեմ, թե ինչ ձեռքբերումներ եմ ունեցել այս տարվա ընթացքում։ Ես այս տարի սկսել եմ շատ մեծ հետքրքրությամբ թեստային աշխատանքներ կատարել։ Հետաքրքրվել եմ Ջ․ Ռոդարիի հեքիաթներով, ընթերցել եմ Հանս Քրիստիան Անդերսենի հեքիաթներից։Ես ձեռք եմ բերել նոր ընկերներ և նոր ուսուցիչներ։ Ես կարողացել եմ համակարգիչով լավ աշխատել։ Սովորել եմ գործել։ Խորացրել եմ գիտիլիքներս մաթեմատիկայի ոլորտում, ինչպես նաև նկարչության ;

Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով։

<<Քաղցրահամը>>

Լինում է մի չարաճճի թիթեռնիկ։ Մի ամառային օր պարտեզում թռվռալիս այս չարաճճի թիթեռնիկը հանկարծ ընկնում է մի շատ գեղեցիկ կապույտ ծաղկի մեջ։ Երբ աչքերը բաց է անում ,տեսնում է, որ ինքն ամբողջությամբ ծածկված է այդ ծաղկի փոշով ։ Երբ հանկարծ բաց է անում իր բերանը , այդ փոշին անմիջապես լցվում է իր բերանը ։ Այդ ժամանակ թիթեռնիկը զգում է , որ փոշին շատ քաղցր է և նա սկսում է ուտել փոշին։ Այդ օրվանից

Թիթեռնիկն այդ ծաղկին անվանում է <<Քաղցրահամը>> ։


Իմ կարդացած գիրքը


blob:https://outlook.office365.com/6adfd187-b0d8-4f16-a665-67cbc453d306Իմ

Բանավոր խոսքին ուղղված աշխատանք
Ստեղծագործական պատում ռոդարիական «Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը» հնարի կիրառությամբ (տեսանյութը պետք է հրապարակված լինի բլոգում` «Մայրենիի ստուգատես» էջում):

Հասած երկինքը


Երեխաներ, իմ խորհուրդը ձեզ՝ սիրեք ածականները: Մի՛ պահեք ձեզ էս անտանելի երկվորյակների՝ Մարկոյի և Միրկոյի պես, որ ծիծաղում են դրանց վրա: Երեկ, օրինակ, նրանք պետք է  ածականներ ընտրեին մի քանի գոյականների համար:
Այս ավազակները գրել  էին. «Կապույտ սերմ, կանաչ ձյուն, սպիտակ խոտ, քաղցր գայլ, չար  շաքարավազ, հասած երկինք…»:
Ու մեկ էլ  հանկարծ անտանելի որոտ լսվեց. «Գը՜մփ-գը՜մփ»: Էս ի՞նչ էր: Ոչինչ. էս երկինքը լսեց, որ ինքն արդեն հասել է, որոշեց, որ տանձ  ու խնձորի նման  գետնին պիտի թափվի: Վերևից հո չընկա՜վ: Տունը փլվեց, փոշու ամպ բարձրացավ: Հրշեջներն եկան, շատ չարչարվեցին, հազիվ էս  անտանելի երկվորյակներին փլատակների տակից հանեցին: Բա նրանց  կարել-կարկատելն ինչ դժվար էր, ախր նրանք մասերի էին բաժանվել: Երկինքն էլ մի կերպ իր տեղը դրեցին, որ  ծիծեռնակներն ու ինքնաթիռները  կարողանան այնտեղ թռչել:

երկվորյակներ,ծիծաղ,ավզակներ,սպիտակ,գլորվել։

Առավոտյան երբ արթնացա , պատուհանիս գոգին տեսա երկվորյակ սպիտակ կատուների։ Նրանքց մլավոցը շատ նման էր մանկական ծիծաղի։ Այդ փոքրիկ ավազակների սև ու մեծ աչուկները փայլում էին արևի լույսից։ Այնքան չարաճճիություն արեցին, մինչև գլովեցին պատուհանի գոգից։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *