Երկու այծ․ վերլուծություն


Երկու կամակոր այծ դեմ առ դեմ եկան մի նեղ գերանի վրա, ուր կամուրջ էր ձգված մի
գետակի վրա:
Երկուսը միանգամից չէին կարող անցնել այդ նեղ կամուրջով. պետք է նրանցից մեկը ետ
կանգներ և մյուսին ճանապարհ տար:

-Դու ետ գնա, որ ես անց կենամ, – ասաց մեկը:

-Ինչո՞ւ դու ետ չես քաշվում, քան թե ինձ ես առաջարկում, – պատասխանեց մյուսը:

-Քեզ ասում եմ, ետ քաշվիր, առաջ ես եմ բարձրացել կամրջի վրա:

-Ներողություն կանես: Գիտե՞ս ում հետ ես խոսում, որ դեռ բարկանում էլ ես:
Այծերը ճակատ ճակատի զարկեցին, իրար գլուխ պատռեցին, և վերջը երկուսն էլ
կամուրջից սայթաքեցին, ջուրը թափվեցին:

Վերլուծություն

Երկու կամակուր այծ դեմ առ դեմ են կանգնում մի նեղ կամուրջի վրա։ Երկուսը միանգամից չէին կարող անցնել այդ նեղ կամուրջով ։նրանցից մեկը պետքեր ետ կանգնել և մյուսին ճանապարհ տար:Նրանք կռվեցին ետ անցիր ես եմ անցնելու ։Ինչու դու ետ չէս գնում այլ ինձ ես ասում։ և նրանք վիճեցին և նրանք միյասին սայթակեցին գետակի մեջ․

Այս պատմվացքը սովորացնում է որ չի կարելի վիճել այլ պետք է զիճել։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *